Frakt og levering 

Det gjøres spesielt oppmerksom på at produktene produseres utenfor Norge og sendes direkte til sluttkunde. Toll og andre importkostnader vil påløpe. 

I kampanjeperioder og ved bestilling av større ordre må det påregnes noe lenger leveringstid.

Hvor leverer vi? 

Vi leverer pakker over hele Norge (med unntak av Svalbard og Jan Mayen).  

Mangel eller feil ved leveranse eller vare 

Send oss en e-post til post@bryneparfyme.no. Husk at gi oss informasjon om kundenummer, ordrenummer og varenummer på varen. Vi svarer deg så fort som mulig etter at vi har funnet ut hva som har skjedd eller har fått rettet opp feilen.

Dersom du har fått feil vare, eller det mangler en vare i pakken, refunderer vi beløpet. 

Er varen skadet under transport? 

Dersom varen er skadet under transport, er det viktig at du følger punktene nedenfor:

  • ta vare på den originale emballasjen og produktet.
  • dersom pakken er skadet når du henter pakken, skal skademelding skrives ut på utleveringsstedet (post i butikk).
  • send en mail til post@bryneparfyme.no med kundenummer, ordrenummer og varenummer.

Vi vil deretter behandle saken din og finne ut hva som har skjedd for å rette opp eventuelle feil. 

Har du glemt å hente pakken din? 

Dersom du ikke henter pakken din innen 14 dager, vil den bli returnert til Bryne Parfyme. Du vil motta en SMS når pakken har kommet, i tillegg får du en purring et par dager senere. Uavhentet pakke vil ikke bli tilbakebetalt.

Har du mottatt feil vare? 

Send oss en e-post til post@bryneparfyme.no og fortell hva som har blitt gjort feil.  Husk å gi oss informasjon om kundenummer, ordrenummer, varenummer og hvilken vare som er feil. Du må informere oss om eventuelle feil innen 10 virkedager etter at du har hentet produktet.

Angrerett 

Alle henvendelser som gjelder reklamasjon, skade på varen, feil ved leveransen skal rettes skriftlig gjennom Kundeservice. Ikke send tilbake varen før du har snakket med en saksbehandler i Bryne Parfyme.  På den måten slipper vi unødvendige misforståelser, i tillegg til at vi får hjulpet deg på best mulig måte.

Vi henviser til angrerettloven dersom du angrer på et kjøp hos oss.  Fyll ut skjema og send varen til oss i retur innen 14 dager.  Eventuell returforsendelse må betales av deg.

Du har alltid 14 dagers angrerett iht. gjeldende lover og regler. Det eneste vi krever fra deg er at varen kommer tilbake til oss i sin opprinnelige stand innen rimelig tid. Original emballasje og merkelapper skal legges ved returen.  Dersom du har fått en defekt vare står vi for returkostnaden.